چاپ        ارسال به دوست

اطلاعيه ثبت نام پذيرفته شدگان مقطع كارشناسي ارشد سال 1403

 

 

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1403

دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان عزیز، برای همگان دستیابی به مدارج علمی و اخلاقی توام با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خدواند متعال خواهانیم.خواهشمند است اطلاعیه حاضر را به طور کامل مطالعه نموده و سپس اقدام به انجام ثبت نام نمائید.

فرایند ثبت نام و پذیرش دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه به صورت الکترونیکی (غیرحضوری)  و تحویل اصل مدارک به صورت حضوری است.

از آنجا که بازه زمانی ثبت نام الکترونیکی (غیرحضوری) این دانشگاه در مورخ 17/06/1403 لغایت 26/06/ 1403 می‌باشد، ضروری است پذیرفته‌شدگان گرامی پس از مطالعه کامل این اطلاعیه ودانلود فرم های مورد نیاز از سایت دانشگاه و تکمیل و تایید آن ها ، فرم های لازم را در مرحله بارگذاری مدارک بر اساس دستور العمل ثبت نام از طریق سامانه جامع آموزش (گلستان) به آدرس http://golestan.kgut.ac.ir ارسال نموده و اصل فرم ها و مدارک را نیز از تاریخ 01/07/1403  تا تاریخ 10/07/1403 همزمان با شروع کلاسها تحویل اداره اموزش  دانشگاه گردد.

 

 

الف) مدارک لازم جهت بارگذاری:

      مدارکی که لازم است پذیرفته شدگان گرامی اسکن نمایند تا در مراحل ثبت نام الکترونیکی بارگذاری شود. (اندازه هر فایل 250 کیلوبایت و با فرمت jpg، وکیفیت بسیار خوب) و اصل آنها را به بایگانی آموزش دانشگاه تحویل نمایند:

1.      روی کارت ملی

2.      پشت کارت ملی

3.      صفحه اول شناسنامه

4.      صفحه دوم و سوم شناسنامه

5.      صفحه توضیحات شناسنامه

6.      کارت پایان خدمت یا معافیت دائم نظام وظیفه برای پذیرفته شدگان فاقد معافیت تحصیلی

7.      عکس 4×3

8.      اصل مدرک کارشناسی، پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه مدرک کارشناسی نمی باشند باید فرم شماره 2 (فرم مدرک کارشناسی و معدل) را پس از تکمیل و تایید توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) اسکن نموده و بارگذاری نمایند.

  لازم به ذکر است کلیه پذیرفته شدگان لازم است از تاریخ 01/07/1403 تا 10/07/1403 نسبت به تحویل اصل مدرک کارشناسی (اصل گواهی موقت و یا اصل دانشنامه همراه با ریز نمرات ) خود به اداره آموزش اقدام نمایند در غیر اینصورت از ادامه تحصیل دانشجو جلوگیری خواهد شد.

9.      اصل گواهی معدل کاردانی یا مدرک کاردانی مخصوص دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ناپیوسته فارغ التحصیل گردیده اند.

 

ب) فرم های لازم جهت تکمیل و بارگذاری:

      پذیرفته شدگان باید فرم های مربوطه را از سایت دانشگاه دانلود و چاپ نموده و پس از تکمیل، اسکن مناسب از آنها با حداکثر حجم 250 کیلوبایت و فرمت jpg، تهیه نموده و در مراحل ثبت نام غیر حضوری (الکترونیکی)  بارگذاری نمایند و اصل فرم های تکمیل شده  را به همراه سایر مدارک به صورت حضوری به دانشگاه تحویل دهند.

فرم شماره1-فرم تایید فارغ التحصیلان رتبه اول دانشگا ها و موسسات آموزش عالی باید این فرم را پس ازتایید دانشگاه محل تحصیل قبلی بارگذاری و ارائه نمایند.

1.      فرم شماره 2- فرم مدرک کارشناسی و معدل مخصوص پذیرفته شدگانی که به هر دلیلی قادر به تحویل دانشنامه و ریزنمرات یا گواهی موقت فراغت از تحصیل خود در مقطع کارشناسی نمی باشند باید این فرم را پس از تایید توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس)  بارگذاری و ارائه نمایند

2.      فرم شماره 3- مربوط به آن دسته از پذیرفته شدگان که کلیه واحدهای درسی آنان تا 31/06/1403 با موفقیت به اتمام برسد ولی زمان فراغت از تحصیل آنان به هر علت (به شرطی که برای نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403 واحدی اخذ نکرده باشند و یا واحد درسی اخذ شده آنان به هر علت به صورت معرفی به استاد باشد) تا تاریخ 30/09/1403 باشد.

3.      فرم شماره 4-  فرم تقاضانامه برای بهره مندی از مزایای آموزش رایگان در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور مخصوص پذیرفته شدگان دوره روزانه

4.      فرم شماره 5- فرم میانگین معدل مخصوص پذیرفته شدگانی که در زمان اعلام نتايج اوليه و تكميل فرم انتخاب رشته (مورخ 12/03/1403  تا  19/03/1403) دانشجوي سال آخر بوده‌اند و حداكثر تا تاريخ 31/06/1403 فارغ‌التحصيل مي‌شوند. فرم را که قبلا برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد تکمیل نموده اند لازم است تا اصل فرم حاضر را بارگذاری نموده و همراه سایر مدارک تحویل داده شود.

5.      فرم‌شماره6- فرم پایش سلامت، کلیه دانشجویان  به آدرس https://portal.saorg.ir/mentalhealth وارد شده فرم های مربوطه تکمیل و در پایان از صفحه دارای کد رهگیری عکس گرفته و در قسمت مربوطه بارگذاری نموده و همراه سایر مدارک ارسال شود.

6.      فرم شماره7-  فرم آگاهی دانشجویان از قوانین انضباطی، کلیه دانشجویان ملزم به تکمیل،تایید وتحویل آن  به همراه سایر مدارک  می باشند.

7.      فرم شماره8 _ فرم تعهد عدم تحصیل همزمان، کلیه دانشجویان ملزم به تکمیل،تایید و تحویل آن به همراه سایر مدارک  می باشند.

 

 

ج) مدارک لازم جهت نحویل به اداره اموزش دانشگاه:

پذیرفته شدگان گرامی بعد از پایان ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی) بایستی مدارک زیر را به صورت حضوری از تاریخ 01/07/1403 تا 10/07/1403 همزمان با شروع کلاس ها  به اداره آموزش دانشگاه تحویل دهند.

 

ردیف

مدارک

توضیحات

1

اصل و یک برگ کپی مدرک کارشناسی

مورد تاييد وزارت‌ علوم‌، تحقيقات‌ و فناوري‌ يا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشكي‌ و يا شوراي ‌عالي‌ انقلاب‌ فرهنگي‌ كه‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌ كارشناسي‌ (ليسانس‌) قيد شده‌ باشد‌.

2

اصل و یک برگ کپی از مدرک کاردانی

(در آن معدل کاردانی قید شده باشد) و ياگواهي معدل مقطع کارداني (براي دانشجويان داراي مدرک کارشناسي ناپيوسته)

3

شش قطعه عکس 4×3

تمام رخ 4×3 مربوط به سال جاری

4

کپی تمام صفحات شناسنامه

5

کپی کارت ملی پشت و رو

6

مدرک وضعیت  نظام وظیفه

با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظيفه‌ عمومي»‌ مندرج‌ در صفحه 17 و 18 دفترچه‌ راهنماي‌ ثبت نام و شرکت آزمون‌ ورودي‌ دوره‌هاي‌ كارشناسي‌ ارشد ناپيوسته‌سال 1403 (شماره یک) مشخص‌ كند (براي‌ برادران‌).

  • دانشجویان دارای کارت پایان خدمت و معافیت، لازم است کارت خود را برابر با اصل نموده و و به همراه سایر مدارک به دانشگاه تحویل دهند.
  • اطلاعات تکمیلی در خصوص دانشجویان مشمول به پیوست قرار گرفته است

7

حکم مرخصی سالانه برای کارمندان دولت یا موافقت‌ رسمی ‌ و بدون‌ قيد و شرط سازمان‌ متبوع‌

8

اصل موافقت نامه کتبی و بدون قید و شرط برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری از اداره آموزش و پرورش شهرستان محل تعهد و خدمت خویش

9

فرم شماره1 (فرم تایید فارغ التحصیلان رتبه اول)

10

فرم شماره2 (فرم مدرک کارشناسی و معدل)

پذيرفته‌شدگاني‌ كه‌ به‌ دلايلي‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرك‌ كارشناسي یا گواهی موقت (ليسانس‌) نمي‌باشند، لازم‌ است‌ اصل‌ گواهي‌ تاييد شده‌ توسط دانشگاه‌ يا موسسه‌ آموزش‌ عالي‌ محل ‌اخذ كارشناسي‌ (ليسانس‌) با محتوي فرم شماره 2 را ارائه‌ نمايند

11

فرم شماره 3 (فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر)

مربوط به آن دسته از پذیرفته شدگان که کلیه واحدهای درسی آنان تا 31/06/1403  با موفقیت به اتمام برسد ولی زمان فراغت از تحصیل آنان به هر علت (به شرطی که برای نیمسال اول سال تحصیلی1404-1403  واحدی اخذ نکرده باشند و یا واحد درسی اخذ شده آنان به هر علت به صورت معرفی به استاد باشد) تا تاریخ 30/09/1403  باشد.

12

فرم شماره 4 (فرم تقاضانامه برای بهره مندی آموزش رایگان)

مخصوص پذیرفته شدگان دوره روزانه

13

فرم شماره 5 (فرم میانگین معدل)

پذیرفته شدگانی که در زمان اعلام نتايج اوليه و تكميل فرم انتخاب رشته (مورخ 12/03/1403  تا 19/03/1403) دانشجوي سال آخر بوده‌اند و حداكثر تا تاريخ 31/06/1403 فارغ‌التحصيل مي‌شوند

فرم شماره 2 (مدرک کارشناسي و معدل) نيز به همراه فرم مذکوربراي اين دسته از پذيرفته شدگان به عنوان مدرک مکمل ضروري است

14

فرم شماره 6 (فرم پایش سلامت)

کلیه دانشجویان  از طریق اکسپلورر وارد سایت سامانه سجاد شده، ثبت نام نموده و دو فرم کارنامه سلامت روان و کارنامه سلامت جسم را پر نمایید. بعد از تایید نهایی عکس از صفحه کد پیگیری هر کارنامه را بارگذاری و همراه سایر مدارک تحویل داده شود

https://portal.saorg.ir/mentalhealth

15

فرم شماره7- ( فرم آگاهی دانشجویان از قوانین انضباطی) کلیه دانشجویان ملزم به تکمیل،تایید و تحویل به همراه سایر مدارک  می باشند

16

فرم شماره8  (فرم تعهد عدم تحصیل همزمان)  کلیه دانشجویان ملزم به تکمیل،تایید و تحویل به همراه سایر مدارک  می باشند.

17

پرینت فرم مشخصات دانشجو

در صورتی که دانشجو کلیه مراحل را انجام داده با انتخاب این مرحله قادر خواهد بود کلیه اطلاعات وارد شده را چاپ نمایدو لازم است به همراه سایر مدارک تحویل نماید.

18

پرینت گواهی غیر حضوری دانشجو

نشان می دهد که دانشجو پذیرش غیرحضوری را  انجام داده است و پرینت آن را به همراه سایر مدارک تحویل نمایید.

 

د) نحوه اخذ معافیت تحصیلی برای دانشجویان پسر مشمول:

 دانشجويان مشمول خدمت سربازي بايد به سامانه معافيت تحصيلي به آدرس زير مراجعه كرده و بعد از ثبت نام در سايت و وارد كردن نام كاربري و رمز سخا درخواست معافيت تحصيلي خود را ثبت و بعد از پرداخت هزينه، معافيت تحصيلي خود را دريافت نمايند (نياز به مراجعه حضوري دانشجويان به پليس +10 نيست). دانشجو موظف است بعد از تاييد معافيت تحصيلي توسط سازمان نظام وظيفه از برگ معافيت تحصيلي پرينت گرفته و به همراه ساير مدارك تحويل اداره آموزش دانشگاه نمايد.

ادرس سامانه معافیت تحصیلی : Sakha.epolice.ir

شماره تماس کارشناس مربوطه 03431623372 آقای مرتضی عرب پور

"ضمنا اطلاعات تکمیلی در این خصوص به پیوست قرار گرفته است(اطلاعیه در خصوص دانشجویان مشمول)."

 

نکات قابل توجه:

v     وضعیت کلیه مدارک پس از بارگذاری و ارسال توسط دانشجو، در حالت اولیه عدم بررسی قرار خواهد داشت و پس ازبررسی توسط کارشناسان به حالت نهایی تایید و یا عدم تایید با ذکر دلیل تغییر خواهد یافت.

1- بعد از بررسی مدارک بارگذاری شده در صورت کامل بودن مدارک، پیامک پذیرش نهایی به شماره همراه ثبت شده دانشجو در سامانه گلستان  ارسال خواهد شد

2- در صورت هرگونه ایراد در مدارک، از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد و لازم است پس از رفع ایراد منتظر پیامک پذیرش نهایی باشید.

v     تحویل اصل  مدارک (بند ج و د) بایستی به صورت حضوری از تاریخ 01/07/1403 تا10/07/1403 همزمان با شروع کلاس ها باشد.

v     توصیه می شود سوالات خود را از طریق تماس با کارشناسان آموزش مطرح نمایید.

v     برای دانشجویان ورودی جدید، انتخاب واحد به صورت گروهی صورت گرفته است . در صورت نیاز به حذف یا اضافه ی دروس پس از مشورت با مدیر گروه مربوطه، درخواست خود را بر طبق بند (14)  دستورالعمل ثبت نام  ارسال نمایید.

v     شروع کلاس ها به صورت حضوری از تاریخ  01/07/1403 می‌باشد.

v     برای اطلاع  و دریافت برنامه کلاسی، به سامانه جامع آموزش (گلستان) گزارش 77 مراجعه شود.

v     آدرس دانشگاه:

کرمان، انتهای اتوبان هفت باغ علوی، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته

کدپستی:7631885356

صندوق پستی: 117-76315

شماره تماس: 31623339-034 ، 31623263-034 در صفحه اخر اطلاعیه شماره تماس های مستقیم همکاران اموزش موجود می باشد.

 

v     آدرس سایت دانشگاه: www.kgut.ac.ir

 

برای آنکه دانشجو پذیرش قطعی شده و دانشجوی رسمی دانشگاه باشد تنها با تحویل اصل مدارک (بالاخص اصل مدرک یا گواهی موقت کارشناسی) دانشجوی دانشگاه محسوب می شود.

دانشجویانی که اصل مدرک یا گواهی موقت مقطع کارشناسی خود را ارسال ننمایند از شرکت آن ها در امتحانات جلوگیری به عمل خواهد آمد و دانشجوی دانشگاه محسوب نمی شوند

 

در هر مرحله از ثبت نام یا هنگام تحصیل، چنانچه مشخص گردد دانشجو حقایق را کتمان نموده و اطلاعات غلطی ارائه نموده است و واجد شرایط نمی باشد قبولی وی باطل و مطابق مقرارات از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اطلاعیه در خصوص دانشجویان مشمول

 

1-    اخذ معافیت تحصیلی دانشجویان پسر مشمول از سامانه سخا به آدرس (Sakha.epolice.ir (

نحوه اخذ معافیت تحصیلی برای دانشجویان پسر مشمول:

دانشجویان مشمول خدمت سربازی باید به سامانه سخا به آدرس زیر مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در سایت و وارد کردن نام کاربری و رمز سخا درخواست معافیت تحصیلی خود را ثبت و بعد از پرداخت هزینه، معافیت تحصیلی خود را  دریافت نمایند. ( نیاز به مراجعه حضوری دانشجویان به پلیس +10 نیست) دانشجو موظف است بعد از تایید معافیت تحصیلی توسط سازمان نظام وظیفه از برگ معافیت تحصیلی پرینت گرفته و جهت ثبت در سامانه گلستان تحویل آقای عرب پور اداره آموزش دانشگاه نماید.

Sakha.epolice.ir

شماره تماس کارشناس مربوطه 03431623372 مرتضی عرب پور

2-    ثبت نام دانشجو بدون معافیت تحصیلی ممنوع بوده و مطابق آیین نامه اجرایی معافیت تحصیلی حداکثر مهلت ثبت و ارائه معافیت تحصیلی به دانشگاه سه ماه می باشد و در صورتی که دانشجو تا این مهلت سه ماهه معافیت تحصیلی ارائه نداد دانشگاه موظف است از ادامه تحصیل دانشجو جلوگیری نماید و تمام عواقب به عهده خود دانشجو می باشد.

3-    مطابق تبصره 1 ماده 35 قانون خدمت وظیفه عمومی، دانشجویان مشمول در طول مدت تحصیلات دانشگاهی از دیپلم تا دکتری فقط یک بار مجاز به انصراف از تحصیل می باشند.

4-    دانشجویان دارای کارت پایان خدمت و معافیت (کارشناسی ارشد و دکتری) لازم است کارت خود را برابر با اصل نموده و به همراه سایر مدارک تحویل آقای شیرازی اداره آموزش دانشگاه دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

ردیف

نام

نام خانوادگی

کارشناس

شماره مستقیم

1

مهین

خالقی

کارشناس دانشکده های مهندسی برق و کامپیوتر و مهندسی مکانیک و مواد

03431623411

2

میثم

عبدالله زاده

 کارشناس دانشکده شیمی و مهندسی شیمی

03431623414

3

محمدعلی

میرزایی

کارشناس دانشکده های مهندسی عمران و نقشه برداری و علوم و فناوری های نوین

09132971621

4

مرتضی

عربپور

کارشناس دانش آموختگان (نظام وظیفه و لغو تعهد آموزش رایگان)

03431623372

5

اکرم

انجم شعاع

کارشناس حق التدریس، شهریه و فرصت مطالعاتی

03432224931داخلی106

6

محدثه

کارآموزیان

 کارشناس دانشجویان کارشناسی ارشد، امتحانات، برنامه ریزی دروس، پذیرش و ثبت نام

03431623339

7

اسماء

جهان پیما

کارشناس دانشجویان دکتری، شورای آموزشی و استعداد درخشان

03431623263

8

سحر

دستور

کارشناس دانشجویان کارشناسی ارشد، پایان نامه، ایرانداک، همانندجویی و دانشجویان بین الملل

03431623176

9

نسیم

افهمی

کارشناس فارغ التحصیلان (صدور مدرک)

03431623183

10

محمد

شیرازی

بایگانی آموزش (تکمیل و تحویل مدارک)

03431623199

11

اعظم

حسینی

کارشناس پژوهشکده انرژی

03431623329

12

مهران

پورجوپاری

کارشناس پژوهشکده علوم محیطی

03431623284

13

محبوبه

خالقی

کارشناس کمیسیون موارد خاص

03431623108

در مواقع ضروری فقط در ساعات اداری می توانید به این شماره 09133414165 پیامک ارسال فرمایید.

 

 

 

 



دانلود فايل : اطلاعيه سايت (3).rar ( 2578KB )


١٠:٣٣ - سه شنبه ١٣ شهريور ١٤٠٣    /    عدد : ٤٨٧٨    /    تعداد نمایش : ١٧٤١


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج