یکی از الگوهای رایج در ارزیابی نظامهای دانشگاهی، ارزیابی درونی یا خودارزیابی است که توسط مجموع کادر هیأت علمی واحد دانشگاهی تحقق مییابد. نتایج ارزیابی درونی، وضعیت و کیفیت فعالیتهای آموزشی مراکز آموزشعالی را روشن کرده و بستر لازم را برای تعیین اهداف، استراتژیها و برنامه های عملیاتی فراهم میآورد. آیین نامه "ارزیابی درونی در گروه های آموزشی دانشگاه ها و گروه های پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری(ار.د.گ)" در مورخ 5/5/1382توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصویب شده و از زمان ابلاغ آئین نامه لازم الاجرا می باشد. برای مشاهده آئین نامه روی فایل زیر کلیک کنید.
کاربرگهای ارزیابی درونی
|